Pakiet nowoczesnych szkoleń ze sprzedaży za darmo! [9 480 PLN od marca 0 PLN! - dzięki dofinansowaniu]
 
Serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie Kobiety - jesteś zainteresowana: Zapisz się już dziś »

Szkolenia dla kadry kierowniczej

Komunikacja w sprzedaży – budowanie ko-relacji z klientem »
Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • poszerzenie wiadomości z zakresu komunikacji interpersonalnej pozwalające na lepsze i bardziej świadome wykorzystanie technik komunikacyjnych w rozmowach z Klientem,
  • wypracowanie skutecznych narzędzi pozwalających na zbudowanie korzystnych relacji opartych o regułę podobieństwa,
  • poznanie psychologicznych mechanizmów wywierania wpływu społecznego oraz przećwiczenie ich wykorzystania w praktyce,
  • zapoznanie się z werbalnymi i niewerbalnymi technikami perswazji oraz zdobycie umiejętności planowania strategii przekonywania innych do swojego zdania,
  • nabycie umiejętności zarządzania sytuacją konfliktową, poznanie narzędzi radzenia sobie z presja i manipulacją.

Więcej »

 

Zaawansowana sprzedaż »
Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • budować długofalową, korzystną dla obu stron relację handlową,
  • rozpoznawać potrzeby klienta,
  • modelować przebieg rozmow z klientem,
  • radzić sobie z krytyką, presją i manipulacją rozmówcy,
  • rozpoznawać i uwzględniać w negocjacjach typ osobowości klienta,
  • negocjować warunki współpracy w sposób dający satysfakcję obu stronom,
  • targować się i dawać satysfakcję z negocjacji klientowi,
  • zwiększyć efektywność rozmowy handlowej.

Więcej »

 
Negocjacje dyskusyjne »

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • uzupełnienie wiedzy sprzedażowej o aspekt negocjacji.
  • poznanie różnych stylów negocjacyjnych – dialog kontra walka.
  • istota negocjacji kontra przekonania o negocjacjach – umiejętność rozróżnienia faktów od utartych przekonań.
  • poznanie zależności między kontekstem, narzędziami, predyspozycjami, przedmiotem negocjacji, a tendencjami w doborze stylu negocjacji.
  • dopełnienie i utrwalenie posiadanych umiejętności komunikacyjnych w sytuacjach spornych i konfliktowych.
  • zdefiniowanie pól kontroli, wpływu i poza wpływem.
  • wypracowanie umiejętności przygotowania do negocjacji – narzędzia, argumenty, stanowiska i interesy, bank pytań, bank odpowiedzi, scenariusz ustępstw.
  • umiejętność asertywnego zdobywania sprzymierzeńców, czyli „wczoraj wróg, dziś przyjaciel” – rozpoznanie i reagowanie na manipulację ze strony rozmówcy.
  • zwiększenie kontroli nad osiągnięciem porozumienia poprzez stosowanie spójnych strategii rozmów.
  • zmniejszenie wpływu emocji na przebieg rozmów.
  • większa pewność osiągnięcia trwałego porozumienia na płaszczyźnie merytorycznej i relacyjnej.
  • budowanie długofalowych relacji opartych o zaufanie i szacunek.

Więcej »

 
Strategiczne planowanie sprzedaży i prospecting »

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • zdobycie wiedzy i umiejętności związanych z systematycznym prowadzeniem działań prospectingowych;
  • eliminacja przypadkowości w realizacji celów sprzedażowych, wyeliminowanie pracy w chaosie, bez systemowych działań sprzedażowych;
  • zapoznanie z modelem efektywnego planowania sprzedaży zarówno na poziomie okresu rozliczeniowego, jak i tygodni, a nawet dni;
  • wypracowanie współczynników skuteczności na każdym z etapów procesu sprzedaży;
  • zapoznanie z różnymi metodami poszukiwania nowych klientów.

Więcej »

 
Zarządzanie zespołem sprzedaży »

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Dzięki ćwiczeniom zaproponowanym podczas szkolenia uczestnicy pogłębia swoją wiedze o aspekty związane z zarządzaniem sprzedażą oraz umiejętności miękkie wpływające na efektywność zespołu sprzedaży. Podczas szkolenia pracować będziemy nad udoskonaleniem umiejętności motywowania sprzedawców do działania oraz udzielania precyzyjnej informacji zwrotnej dotyczącej zarówno pochwały jak i konstruktywnej krytyki. Ponieważ o sukcesie zespołu decyduje realizacja wspólnych i jednostkowych celów oraz współpraca w zespole niezbędne będzie zajecie się wykształceniem nawyków dobrej komunikacji. Kolejne kompetencje, którymi się zajmiemy to delegowania zadań i uprawnień oraz organizacja czasu pracy, uwzględniając specyfikę sprzedaży.

Więcej »

 
Coaching i mentoring zespołu handlowego »

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • mają możliwość podzielenia się z trenerem i innymi osobami w grupie problemami i wyzwaniami, które pojawiły się w wyniku nowo wdrożonej wiedzy i umiejętności,
  • poznają metody skutecznego wdrażania zmian poprzez pracę coachingową,
  • rozumieją mechanizmy rządzące zmianami, lepiej akceptują ograniczenia, ale też poznają możliwości ludzkiego umysłu,
  • sami uczą się metod coachingowych, zatem będzie im łatwiej pomóc w przyszłości zarówno sobie, jak i innym w pracy nad zmianą,
  • wyznaczają nowe cele i porządkują dalszą pracę nad doskonaleniem swojego rozwoju zawodowego.

Więcej »

 
Trener sprzedaży – kurs umiejętności trenerskich »

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • umieli przygotować szkolenie – od zbadania potrzeb po program, manual i materiały,
  • wiedzieli jak dobrze przeprowadzić grupę przez cały proces szkoleniowy, zwracając uwagę na indywidualne zdolności uczestników,
  • znali techniki aktywizowania grupy,
  • umieli konstruować szkolenie, przeplatając odpowiednio wykłady ćwiczeniami i dyskusjami,
  • rozumieli potrzebę wielokrotnego wracania do głównych założeń poprzez różnorodne techniki,
  • umieli przekazywać informacje zwrotną w taki sposób, by była ona konstruktywna i motywująca,
  • rozumieli zalety i ograniczenia metody wykładowej i umieli ja uatrakcyjnić,
  • znali kluczowe reguły konstruowania slajdów w programie Power Point,
  • znali typy trudnych uczestników i wiedzieli jak moderować grupę w trudnych sytuacjach,
  • mieli możliwość przećwiczenia wiedzy i umiejętności w praktyce.

Więcej »

 

Prowadzimy do

sukcesów zawodowych

[nasza misja]
NAJCHĘTNIEJ WYBIERANE SZKOLENIA BIZNESOWE
Złoty Laur 2011
Czwarty rok z rzędu uznane przez Klientów
za najlepsze szkolenia na rynku.
Twój Rozwój logo-listek-BERNDSON-szkolenia Twoja Wartość

Kontakt

Zapraszamy Państwa do kontaktu z nami. Odpowiemy na wszystkie Państwa pytania
i przeprowadzimy przez proces rekrutacji. Prosimy o kontakt w dogodnym dla Państwa czasie z:

Anna Paluta
Pracownik biura
apaluta@berndson.com
+48 601 909 215
tel. +48 61 8433066