Pakiet nowoczesnych szkoleń ze sprzedaży za darmo! [9 480 PLN od marca 0 PLN! - dzięki dofinansowaniu]
 
Serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie Kobiety - jesteś zainteresowana: Zapisz się już dziś »

Strategiczne planowanie sprzedaży i prospecting

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Prospecting jest odpowiedzią na przypadkowość i okresowość w sprzedaży – pozwala zracjonalizować i usystematyzować swoją aktywność sprzedażową. Celem szkolenia jest wdrożenie w organizacji sprzedażowej metod prospectingowych pozwalających w łatwy sposób zwiększyć wolumen sprzedaży oraz zdobyć i utrzymać nowych Klientów. Korzyści dla uczestników szkolenia

  • zdobycie wiedzy i umiejętności związanych z systematycznym prowadzeniem działań prospectingowych;
  • eliminacja przypadkowości w realizacji celów sprzedażowych, wyeliminowanie pracy w chaosie, bez systemowych działań sprzedażowych;
  • zapoznanie z modelem efektywnego planowania sprzedaży zarówno na poziomie okresu rozliczeniowego, jak i tygodni, a nawet dni;
  • wypracowanie współczynników skuteczności na każdym z etapów procesu sprzedaży;
  • zapoznanie z różnymi metodami poszukiwania nowych klientów.


Metody pracy jakie stosujemy podczas szkolenia:

  • dyskusje moderowane,
  • burze mózgów,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • case study,
  • wykład.



Program szkolenia:

Moduł I - Współczesny rynek sprzedaży – wyzwania.

  • przechodzenie do etapu gospodarki rynkowej – specyfika polskiej transformacji,
  • uwarunkowania rynku globalnego o wysokiej konkurencyjności,
  • nowa perspektywa – współodpowiedzialność za biznes Klienta.

Moduł II – Prospecting, czyli jak zarządzać sprzedażą własną.

  • skuteczne modele sprzedaży,
  • rola prospectingu w realizacji celów sprzedażowych,
  • korzyści z systemowych działań i planowania sprzedaży.

Moduł III - Statystyka w sprzedaży – przyjaciel, czy wróg.

  • najważniejsze to świadomość,
  • prawo Pareto,
  • przypadkowość zdarzeń,
  • okresowość w realizacji celu.

Moduł IV - Efektywne i nieefektywne metody pozyskiwania i utrzymania Klientów.

  • intensyfikowanie i różnicowanie działań,
  • źródła informacji o Kliencie,
  • selekcja Kontaktów,
  • budowanie relacji,
  • networking,
  • rekomendacje i referencje.

Moduł V – Narzędzia w prospectingu.

  • lejek prospectingowy,
  • segmentacja,
  • bazy Klientów,
  • nabywcy jednorazowi,
  • nabywcy wielokrotni,
  • źródła Klientów.

Moduł VI - Skuteczna strategia – trening umiejętności.

  • tworzenie własnego lejka sprzedaży,
  • indywidualne współczynniki efektywności,
  • praca w oparciu o kalendarz,
  • działania zapobiegające i korygujące.

 


Szkolenia prowadzi:
Adam Muszak
Trener BERNDSON

Jestem praktykiem z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie sprzedaży, obsługi Klienta i negocjacji. Telekomunikacja i bankowość to dwie najbliższe mi branże, dla których od wielu lat realizuję projekty szkoleniowe z obszarów handlowych oraz umiejętności miękkich. Na swoim koncie mam też liczną współpracę z sektorami MŚP i administracji publicznej.

Więcej informacji o Trenerze »

W ramach szkolenia zapewniemy:
- obiady,
- przerwy kawowe,
- materiały szkoleniowe,
- skrypt,
- dyplom ukończenia projektu,
- pomoc i konsultacje po szkoleniu.
Prowadzimy do

sukcesów zawodowych

[nasza misja]
NAJCHĘTNIEJ WYBIERANE SZKOLENIA BIZNESOWE
Złoty Laur 2011
Czwarty rok z rzędu uznane przez Klientów
za najlepsze szkolenia na rynku.
Twój Rozwój logo-listek-BERNDSON-szkolenia Twoja Wartość

Kontakt

Zapraszamy Państwa do kontaktu z nami. Odpowiemy na wszystkie Państwa pytania
i przeprowadzimy przez proces rekrutacji. Prosimy o kontakt w dogodnym dla Państwa czasie z:

Anna Paluta
Pracownik biura
apaluta@berndson.com
+48 601 909 215
tel. +48 61 8433066