Pakiet nowoczesnych szkoleń ze sprzedaży za darmo! [9 480 PLN od marca 0 PLN! - dzięki dofinansowaniu]
 
Serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie Kobiety - jesteś zainteresowana: Zapisz się już dziś »

Szkolenia dla handlowców

Komunikacja w sprzedaży »
Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • poszerzenie wiadomości z zakresu komunikacji interpersonalnej pozwalające na lepsze i bardziej świadome wykorzystanie technik komunikacyjnych w rozmowach z Klientem,
  • poznanie psychologicznych mechanizmów wywierania wpływu społecznego oraz przećwiczycie ich wykorzystania w praktyce sprzedażowej,
  • zapoznanie się z werbalnymi i niewerbalnymi technikami perswazji oraz umiejętnością planowania strategii przekonywania innych do swojego zdania,
  • zgłębienie wiedzy i uświadomienie znaczenia komunikatów werbalnych i niewerbalnych w rozmowie z klientem,
  • nabycie umiejętności rozpoznawania sytuacji, w których inne osoby manipulują.

Więcej »

Podstawy sprzedaży »
Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • nawiązać kontakt z klientem.
  • kreować swój wizerunek.
  • kontrolować i dopasowywać mowę ciała do rozmówcy.
  • aktywnie słuchać poprzez zadawanie odpowiednich pytań, stosowanie parafrazy.
  • prowadzić skuteczne rozmowy telefonicznie z klientem.
  • budować relacje z klientem.
  • rozpoznawać typologię klienta i dopasowywać do niej sposób komunikacji i argumentacji.
  • operować sprawnie zasadą: cecha – zaleta – korzyść
  • diagnozować prawdziwe pobudki do zakupu.
  • sprawnie radzić sobie z zastrzeżeniami poprzez zmienianie ich w argumenty sprzyjające.
  • stawiać sobie cele i sporządzać plany ich realizacji.
  • kierować swoją motywacją.
  • stosować w praktyce użyteczne struktury językowe.

Więcej »

Zaawansowana sprzedaż »
Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • budować długofalową, korzystną dla obu stron relację handlową,
  • rozpoznawać potrzeby klienta,
  • modelować przebieg rozmow z klientem,
  • radzić sobie z krytyką, presją i manipulacją rozmówcy,
  • rozpoznawać i uwzględniać w negocjacjach typ osobowości klienta,
  • negocjować warunki współpracy w sposób dający satysfakcję obu stronom,
  • targować się i dawać satysfakcję z negocjacji klientowi,
  • zwiększyć efektywność rozmowy handlowej.

Więcej »

Negocjacje dyskusyjne »
Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • uzupełnienie wiedzy sprzedażowej o aspekt negocjacji.
  • poznanie różnych stylów negocjacyjnych – dialog kontra walka.
  • istota negocjacji kontra przekonania o negocjacjach – umiejętność rozróżnienia faktów od utartych przekonań.
  • poznanie zależności między kontekstem, narzędziami, predyspozycjami, przedmiotem negocjacji, a tendencjami w doborze stylu negocjacji.
  • dopełnienie i utrwalenie posiadanych umiejętności komunikacyjnych w sytuacjach spornych i konfliktowych.
  • zdefiniowanie pól kontroli, wpływu i poza wpływem.
  • wypracowanie umiejętności przygotowania do negocjacji – narzędzia, argumenty, stanowiska i interesy, bank pytań, bank odpowiedzi, scenariusz ustępstw.
  • umiejętność asertywnego zdobywania sprzymierzeńców, czyli „wczoraj wróg, dziś przyjaciel” – rozpoznanie i reagowanie na manipulację ze strony rozmówcy.
  • zwiększenie kontroli nad osiągnięciem porozumienia poprzez stosowanie spójnych strategii rozmów.
  • zmniejszenie wpływu emocji na przebieg rozmów.
  • większa pewność osiągnięcia trwałego porozumienia na płaszczyźnie merytorycznej i relacyjnej.
  • budowanie długofalowych relacji opartych o zaufanie i szacunek.

Więcej »

 

Prowadzimy do

sukcesów zawodowych

[nasza misja]
NAJCHĘTNIEJ WYBIERANE SZKOLENIA BIZNESOWE
Złoty Laur 2011
Czwarty rok z rzędu uznane przez Klientów
za najlepsze szkolenia na rynku.
Twój Rozwój logo-listek-BERNDSON-szkolenia Twoja Wartość

Kontakt

Zapraszamy Państwa do kontaktu z nami. Odpowiemy na wszystkie Państwa pytania
i przeprowadzimy przez proces rekrutacji. Prosimy o kontakt w dogodnym dla Państwa czasie z:

Anna Paluta
Pracownik biura
apaluta@berndson.com
+48 601 909 215
tel. +48 61 8433066