Pakiet nowoczesnych szkoleń ze sprzedaży za darmo! [9 480 PLN od marca 0 PLN! - dzięki dofinansowaniu]
 
Serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie Kobiety - jesteś zainteresowana: Zapisz się już dziś »

Komunikacja w sprzedaży

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • poszerzenie wiadomości z zakresu komunikacji interpersonalnej pozwalające na lepsze i bardziej świadome wykorzystanie technik komunikacyjnych w rozmowach z Klientem,
  • poznanie psychologicznych mechanizmów wywierania wpływu społecznego oraz przećwiczycie ich wykorzystania w praktyce sprzedażowej,
  • zapoznanie się z werbalnymi i niewerbalnymi technikami perswazji oraz umiejętnością planowania strategii przekonywania innych do swojego zdania,
  • zgłębienie wiedzy i uświadomienie znaczenia komunikatów werbalnych i niewerbalnych w rozmowie z klientem,
  • nabycie umiejętności rozpoznawania sytuacji, w których inne osoby manipulują.



Metody pracy jakie stosujemy podczas szkolenia:

Szkolenie będzie realizowane w oparciu o skuteczne, angażujące uczestników metody uczenia ludzi dorosłych. Szczególny nacisk zostanie położony na zdobycie konkretnych umiejętności, wyciąganie wniosków z doświadczeń zdobytych podczas warsztatu. Wykorzystane zostaną testy, przeprowadzone dyskusje moderowane, ćwiczenia indywidualne i grupowe, scenki z symulacjami trudnych sytuacji. Zarówno ćwiczenia jak i część teoretyczną dostosowane zostanie do specyfiki branży poszczególnych uczestników oraz oparta o konkretne, realne przykłady.



Program szkolenia:

Moduł I – Psychologiczne zasady efektywnej komunikacji z Klientem

  • podstawy dobrego kontaktu – identyfikacja przydatnych kompetencji,
  • wyłączanie alarmów, czyli „nadawanie na tej samej fali”,
  • zobaczyć sprawę z drugiej strony – metodyka „wejścia w buty” klienta.

Moduł II - Budowanie wiarygodności – elementy komunikacji niewerbalnej i werbalnej

  • co mówi ciało – spójność komunikatów,
  • znaczenie gestów i mimiki, pierwsze wrażenie, emisja głosu,
  • niedoceniana proksemika,
  • praca głosem, siła słowa, parajęzyk.

Moduł III – Siła słowa – kierowanie czasem i celem rozmowy handlowej

  • język faktów a język emocji,
  • pytania, parafraza, słuchanie reaktywne, zwroty zabezpieczające relacje,
  • korzyść rozstrzygająca, siła cytatu, poziomy dopasowania, przeprowadzanie na drugą stronę, zakazane zwroty.

Moduł IV – Wywieranie wpływu w sprzedaży, czyli jak skuteczniej przekonywać

  • wywieranie wpływu a manipulacja -dylematy etyczne,
  • perswazja i sugestia – obalanie mitów,
  • reguła wzajemności, kontrastu, niedostępności, społecznego dowodu słuszności, autorytetu, zaangażowania i konsekwencji,
  • reguły wywierania wpływu – praktyka w sprzedaży.

Moduł V - Samo życie, czyli kilka słów o nieefektywnej komunikacji

  • wojna światów. Pomiędzy logiką, emocjami a wartościami,
  • przeszkody skutecznej komunikacji, Ocenianie, uogólnianie, różne aparaty pojęciowe selektywne postrzeganie, uwarunkowania interpretacji,
  • rozdzielenie opinii od obserwacji. Komunikat TY vs komunikat JA,
  • strategie radzenie sobie z trudnymi sytuacjami: nierealne żądania, obrona przed manipulacją, obrona przed agresją.

 


Szkolenia prowadzi:
Adam Muszak
Trener BERNDSON

Jestem praktykiem z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie sprzedaży, obsługi Klienta i negocjacji. Telekomunikacja i bankowość to dwie najbliższe mi branże, dla których od wielu lat realizuję projekty szkoleniowe z obszarów handlowych oraz umiejętności miękkich. Na swoim koncie mam też liczną współpracę z sektorami MŚP i administracji publicznej.

Więcej informacji o Trenerze »

W ramach szkolenia zapewniemy:
- obiady,
- przerwy kawowe,
- materiały szkoleniowe,
- skrypt,
- dyplom ukończenia projektu,
- pomoc i konsultacje po szkoleniu.
Prowadzimy do

sukcesów zawodowych

[nasza misja]
NAJCHĘTNIEJ WYBIERANE SZKOLENIA BIZNESOWE
Złoty Laur 2011
Czwarty rok z rzędu uznane przez Klientów
za najlepsze szkolenia na rynku.
Twój Rozwój logo-listek-BERNDSON-szkolenia Twoja Wartość

Kontakt

Zapraszamy Państwa do kontaktu z nami. Odpowiemy na wszystkie Państwa pytania
i przeprowadzimy przez proces rekrutacji. Prosimy o kontakt w dogodnym dla Państwa czasie z:

Anna Paluta
Pracownik biura
apaluta@berndson.com
+48 601 909 215
tel. +48 61 8433066