Pakiet nowoczesnych szkoleń ze sprzedaży za darmo! [9 480 PLN od marca 0 PLN! - dzięki dofinansowaniu]
 
Serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie Kobiety - jesteś zainteresowana: Zapisz się już dziś »

Negocjacje dyskusyjne

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • uzupełnienie wiedzy sprzedażowej o aspekt negocjacji.
  • poznanie różnych stylów negocjacyjnych – dialog kontra walka.
  • istota negocjacji kontra przekonania o negocjacjach – umiejętność rozróżnienia faktów od utartych przekonań.
  • poznanie zależności między kontekstem, narzędziami, predyspozycjami, przedmiotem negocjacji, a tendencjami w doborze stylu negocjacji.
  • dopełnienie i utrwalenie posiadanych umiejętności komunikacyjnych w sytuacjach spornych i konfliktowych.
  • zdefiniowanie pól kontroli, wpływu i poza wpływem.
  • wypracowanie umiejętności przygotowania do negocjacji – narzędzia, argumenty, stanowiska i interesy, bank pytań, bank odpowiedzi, scenariusz ustępstw.
  • umiejętność asertywnego zdobywania sprzymierzeńców, czyli „wczoraj wróg, dziś przyjaciel” – rozpoznanie i reagowanie na manipulację ze strony rozmówcy.
  • zwiększenie kontroli nad osiągnięciem porozumienia poprzez stosowanie spójnych strategii rozmów.
  • zmniejszenie wpływu emocji na przebieg rozmów.
  • większa pewność osiągnięcia trwałego porozumienia na płaszczyźnie merytorycznej i relacyjnej.
  • budowanie długofalowych relacji opartych o zaufanie i szacunek.


Metody pracy jakie stosujemy podczas szkolenia:

  • wykład,
  • dyskusja,
  • burza mózgów,
  • scenki z użyciem kamery/analiza nagrań,
  • role playing,
  • case study.


Program szkolenia:

1. Ja w negocjacjach.

  • ja jako Negocjator.
  • moja rola, misja, zadania,
  • skuteczny negocjator – mity, przekonania, a prawda o dobrym negocjatorze,
  • rwały sukces – warunki zaistnienia dialogu w negocjacjach.
  • wiedza – praktyczne definicje i zależności między.
  • pocesem negocjacji,
  • warunkami sytuacji negocjacyjnej (kontekst),
  • BATNĄ, WATNĄ, dolną linią, poziomem aspiracji, strategią ustępstw i zysków.
  • model „Cel/ból” w negocjacjach.
  • model „4-ech punktów podparcia” (przygotowanie do negocjacji).
  • model Wahadła.
  • model „Prosty Józek” – otwarcie negocjacji i przełamywanie sytuacji trudnych.

2. Ludzie w negocjacjach.

  • postawa – co myślę o innych, co inni myślą o mnie.
  • strategia „Łuny” w negocjacjach.
  • jak nastawienie i założenia wpływają na przebieg (i finalnie na wynik) rozmów.
  • dialog czy manipulacja – najczęściej spotykane sposoby wywierania wpływu.
  • psychologia negocjatora.
  • dlaczego ludzie nie zawsze mówią prawdę podczas negocjacji?
  • strefy komfortu – szybsze budowanie porozumienia w negocjacjach wielostronnych.
  • pola powstawania impasu i konfliktów w negocjacjach.
  • Asertywność, empatia czy i to i to? – relacja kontra wynik rozmów.
  • podstawy asertywności – model Ja OK., Ty OK,
  • asertywne reagowanie na manipulację,
  • do czego potrzebna jest w negocjacjach empatia?
  • empatia – miękkie narzędzie twardej analizy w rozmowie.

3. Modele zachowań negocjacyjnych.

  • negocjacje – punkt styku przestrzeni życiowych i rozbieżnych interesów dwóch stron – negocjacje jako nieodłączny element życia.
  • stanowiska, interesy, propozycje.
  • wiedz co mówisz, zamiast mówić co wiesz – jak dojść do prawdziwych potrzeb rozmówcy?
  • czy negocjacje zawsze muszą prowadzić do sporu?
  • praktyczne sposoby otwierania rozmowy – zmiany sporu w rozmowę.
  • umiejętności.
  • model „Cel/ból” w negocjacjach.
  • odkrywanie interesów negocjacyjnych.
  • poszerzanie pola potencjalnych rozwiązań.
  • model „4-ech punktów podparcia” (przygotowanie do negocjacji).
  • o czym pamiętać przed przystąpieniem do rozmów.
  • czego nie planować przed spotkaniem.
  • analiza przednegocjacyjna – 4 pola przygotowawcze.
  • przygotowanie psychologiczne, strukturalne i merytoryczne.
  • model Wahadła.
  • jak „ugłaskać lwa”.
  • podstawy psychologii dominacji w negocjacjach.
  • model „Prosty Józek” – otwarcie negocjacji i przełamywanie sytuacji trudnych.
  • szczerość jako narzędzie rozbrajania „bomby”.
  • powrót do normalności – szaleństwo czy metoda na skrócenie rozmów? – kiedy, z kim i pod jakimi warunkami możemy być „prostym Józkiem”.

4. Negocjacje o krok dalej.

  • negocjacje a Wartości.
  • dlaczego ludzie mówią jedno, robią drugie?
  • budowanie długofalowego porozumienia – jak zwiększyć pewność realizacji wynegocjowanych ustaleń
  • na czym oprzeć porozumienie – merytoryka, relacja, wartości w kontekście trwałości porozumienia

 


Szkolenia prowadzi:

Piotr Stefaniak
Ekspert BERNDSON

Jest Ekspertem w dziedzinie Sprzedaży.

Specjalizuje się w obszarach sprzedaży oraz zaawansowanych negocjacji. Jest praktykiem o wieloletnim doświadczeniu we wprowadzaniu nowatorskich rozwiązań sprzedażowych. Wspiera liderów polskiego i międzynarodowego biznesu.

Więcej informacji o Trenerze »

W ramach szkolenia zapewniemy:
- obiady,
- przerwy kawowe,
- materiały szkoleniowe,
- skrypt,
- dyplom ukończenia projektu,
- pomoc i konsultacje po szkoleniu.
Prowadzimy do

sukcesów zawodowych

[nasza misja]
NAJCHĘTNIEJ WYBIERANE SZKOLENIA BIZNESOWE
Złoty Laur 2011
Czwarty rok z rzędu uznane przez Klientów
za najlepsze szkolenia na rynku.
Twój Rozwój logo-listek-BERNDSON-szkolenia Twoja Wartość

Kontakt

Zapraszamy Państwa do kontaktu z nami. Odpowiemy na wszystkie Państwa pytania
i przeprowadzimy przez proces rekrutacji. Prosimy o kontakt w dogodnym dla Państwa czasie z:

Anna Paluta
Pracownik biura
apaluta@berndson.com
+48 601 909 215
tel. +48 61 8433066