Pakiet nowoczesnych szkoleń ze sprzedaży za darmo! [9 480 PLN od marca 0 PLN! - dzięki dofinansowaniu]
 
Serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie Kobiety - jesteś zainteresowana: Zapisz się już dziś »

Podstawy sprzedaży

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • nawiązać kontakt z klientem.
  • kreować swój wizerunek.
  • kontrolować i dopasowywać mowę ciała do rozmówcy.
  • aktywnie słuchać poprzez zadawanie odpowiednich pytań, stosowanie parafrazy.
  • prowadzić skuteczne rozmowy telefonicznie z klientem.
  • budować relacje z klientem.
  • rozpoznawać typologię klienta i dopasowywać do niej sposób komunikacji i argumentacji.
  • operować sprawnie zasadą: cecha – zaleta – korzyść
  • diagnozować prawdziwe pobudki do zakupu.
  • sprawnie radzić sobie z zastrzeżeniami poprzez zmienianie ich w argumenty sprzyjające.
  • stawiać sobie cele i sporządzać plany ich realizacji.
  • kierować swoją motywacją.
  • stosować w praktyce użyteczne struktury językowe.



Szkolenie będzie prowadzone metodami aktywnymi poprzez:

  • wykład interaktywny,
  • dyskusje,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • testy diagnostyczne,
  • case study,
  • symulacje.



Program szkolenia:

1. Stwórz sobie możliwości i poznaj rynek, na którym pracujesz.

  • wymagania, jakie stawia przed handlowcem dzisiejszy rynek. Szanse i zagrożenia – ćwiczenie „Na jakim wózku jedziemy”.
  • sztuka czy rzemiosło – charakterystyka „supersprzedawcy”.
  • kim jestem jako handlowiec -Twoja osobista analiza SWOT.

2. Rola entuzjazmu i zaangażowania w pracy handlowca.

  • pasja i motywacja jako główne determinanty sukcesu – jak jeszcze bardziej wzmacniać w sobie entuzjazm?
  • doskonalenie umiejętności stawiania sobie celów. Metody realizacji celu SMART
  • strategia sukcesu – analiza etapów osiągania sukcesu – newralgiczne momenty w procesie osiągania celu.
  • wizualizacja i nastawienie jako klucz do sukcesu – ćwiczenia z wizualizacją.

3. Planowanie i przygotowanie do sprzedaży.

  • organizacja pracy własnej i planowanie wyniku. Przypomnienie podstawowych zasad dotyczących planowania i organizacji czasu pracy – Macierz Eisenhower’a – ćwiczenie – koło czasu: stan aktualny i pożądany w mojej pracy.
  • jak na podstawie posiadanej bazy uaktywnić klientów i dotarzeć do grup docelowych.
  • prospecting – czyli gdzie szukać klienta.
  • zarządzanie bazą danych.

4. Rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej w porozumiewaniu się. Dziesięć grup komunikatów niewerbalnych.

  • kreowanie wizerunku i pierwsze wrażenie. Dyskusja moderowana.
  • mowa ciała kluczem do porozumienia obydwu stron analiza i przećwiczenie najważniejszych elementów mowy ciała (przywitanie, postawa, gesty, mimika…)
  • rola naszej mowy. Ton głosu, tempo, głośność , intonacja i ich rola w odbiorze przez rozmówcę.
  • poznanie nastrojów klienta i znaczenie dostrojenia – ćwiczenia w parach mające na celu nabycie umiejętności dostrojenia do rozmówcy.
  • aktywne słuchanie

5. Kto jest kim czyli typologia klientów i argumentacja sprzedażowa.

  • twój osobisty styl porozumiewania się z ludźmi – systemy reprezentacji.
  • jak handlować z wzrokowcem, kinestetykiem i słuchowcem
  • przemawiaj do klienta jego językiem.
  • poznaj styl myślenia i podejmowania decyzji klienta – metaprogramy.
  • jak posługiwać się słowami kluczami zgodnie z rozpoznaną typologią klienta.
    6. Sztuka rozmowy przez telefon czyli najważniejsze narzędzia w rozmowie z klientem z klientem.

    • twoja ciekawa osobowość jako główny element „przyciągający” klienta – praca indywidualna oraz burza mózgów mająca na celu wypracowanie przez grupę ciekawych „zagajeń” dla klienta.
    • struktura rozmowy telefonicznej w zależności od celu rozmowy.
    • plusy i minusy w rozmowie telefonicznej.
    • zaufanie i zbudowanie wspólnej płaszczyzny z klientem jako sposoby na zbudowanie relacji.
    • umówienie spotkania z klientem.
    • radzenie sobie z barierami: sekretarka, recepcja.

    7. Diagnoza potrzeb klienta.

    • podstawowe potrzeby człowieka . Motywy dokonywania zakupu.
    • proces sprzedaży a diagnoza potrzeb. Model AIDA w procesie sprzedaży.
    • kluczowa rola pytań w procesie diagnozy potrzeb. Burza mózgów i dyskusja mające na celu wygenerowanie jak największej ilości pytań diagnozujących potrzeby klienta.
    • cecha – zaleta korzyść – czyli jak przedstawić produkt, usługę Klientowi.

    8. Prezentacja rozwiązania.

    • jak skutecznie posługiwać się językiem korzyści. Model cecha – zaleta – korzyść.
    • jak dobierać słowa, aby prezentacja była krótka i jasna.
    • mówienie z punktu widzenia klienta jako nieodzowny element rozmowy.
    • dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta,
    • pierwsza finalizacja – wykorzystywanie sygnałów kupna.

    9. Radzenie sobie z obiekcjami klienta.

    • rodzaje obiekcji klienta.
    • jak radzić sobie w trudnych sytuacjach.
    • radzenie sobie z emocjami w rozmowie z klientem

    10. Zakończenie procesu sprzedaży – czy to naprawdę koniec?

    • kiedy klient nadaje sygnały o gotowości do finalizacji.
    • znaczenie odwołania się do potrzeb klienta w procesie zamykania sprzedaży.
    • przykładowe sposoby finalizacji sprzedaży.
    • długofalowe relacje z klientem – jak je stworzyć i utrzymać.

    11. Zakończenie. Podsumowanie szkolenia.


    Szkolenia prowadzi:

    Anna Gucwa
    Trener BERNDSON

    Jestem 13 letnim praktykiem sprzedaży w branży finansowej. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobyłam w roli handlowca, następnie pogłębiałam umiejętności na stanowiskach managerskich i trenerskich, aby móc dzisiaj wykorzystać je w pracy z ludźmi. Sprzedaż towarzyszy mi „od zawsze” i jest mi bardzo bliska. Pozwala na rozwój własny i jednocześnie na przebywanie blisko innych ludzi, poznawanie ich różnorodności i uczenie się rzeczy zupełnie nowych. Lubię dzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem oraz pozytywnym nastawieniem do świata.

    Więcej informacji o Trenerze »

    W ramach szkolenia zapewniemy:
    - obiady,
    - przerwy kawowe,
    - materiały szkoleniowe,
    - skrypt,
    - dyplom ukończenia projektu,
    - pomoc i konsultacje po szkoleniu.
Prowadzimy do

sukcesów zawodowych

[nasza misja]
NAJCHĘTNIEJ WYBIERANE SZKOLENIA BIZNESOWE
Złoty Laur 2011
Czwarty rok z rzędu uznane przez Klientów
za najlepsze szkolenia na rynku.
Twój Rozwój logo-listek-BERNDSON-szkolenia Twoja Wartość

Kontakt

Zapraszamy Państwa do kontaktu z nami. Odpowiemy na wszystkie Państwa pytania
i przeprowadzimy przez proces rekrutacji. Prosimy o kontakt w dogodnym dla Państwa czasie z:

Anna Paluta
Pracownik biura
apaluta@berndson.com
+48 601 909 215
tel. +48 61 8433066