Pakiet nowoczesnych szkoleń ze sprzedaży za darmo! [9 480 PLN od marca 0 PLN! - dzięki dofinansowaniu]
 
Serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie Kobiety - jesteś zainteresowana: Zapisz się już dziś »

Zaawansowana sprzedaż

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • budować długofalową, korzystną dla obu stron relację handlową,
  • rozpoznawać potrzeby klienta,
  • modelować przebieg rozmow z klientem,
  • radzić sobie z krytyką, presją i manipulacją rozmówcy,
  • rozpoznawać i uwzględniać w negocjacjach typ osobowości klienta,
  • negocjować warunki współpracy w sposób dający satysfakcję obu stronom,
  • targować się i dawać satysfakcję z negocjacji klientowi,
  • zwiększyć efektywność rozmowy handlowej.



Metody pracy jakie stosujemy podczas szkolenia:

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową. Szczgólny nacisk kładziemy na trenowanie nowych umiejętności i zachowań w realnch dla uczestników sytuacjach. Stosujemy nastepujące metody szkoleniowe:

  • nagrywanie zainscenizowanych rozmów (psychodrama), analiza atutów i rezerw.
  • odtwarzanie nagranego materiału i udzielanie informacji zwrotnych, dzięki czemu uczestnicy zauważają więcej szczegółów istotnych dla przebiegu rozmowy handlowej.
  • scenki korekcyjne, w trakcie których każdy uczestnik ćwiczy nowe sposoby reagowania na trudne dla siebie sytuacje.
  • mini wykłady, ilustrowane praktycznymi przykładami, połączone z dyskusją.
  • burze mózgów, które pozwalające na generowanie nowych pomysłów.



Program szkolenia:

1. Podstawowe narzędzia budowania dobrego kontaktu z klientem.

  • odsłanianie własnych intencji oraz interesów – przeciwdziałanie destrukcyjnym projekcjom.
  • poznawanie potrzeb klienta – trudne pytania i zdobywanie ważnych informacji o kliencie.
  • aktywne i pomocne słuchanie – parafraza, odzwierciedlenie, prowadzenie.

2. Typy osobowości klienta.

  • rozpoznawanie typu osobowości klienta.
  • uwzględnianie indywidualnych różnic osobowościowych podczas rozmowy handlowej.
  • dostosowanie komunikacji do typu rozmówcy.

3. Debiuty handlowe.

  • zjednywanie klienta.
  • wzbudzanie zainteresowania.
  • rozpoznawanie pozacenowych interesów klienta.

4. Zachowania asertywne. Radzenie sobie z presją i manipulacją.

  • asertywna odmowa, zdarta płyta, stawianie granic.
  • poszukiwanie krytyki, zamglanie, zamiana oceny na opinię.

5. Sztuka targowania się.

  • matematyka handlowa.
  • radzenie sobie z zagrywkami kupieckimi.
  • sztuka czynienia ustępstw – zasady targowania się.

6. Trudny klient.

  • radzenie sobie z uzasadnionymi i nieuzasadnionymi reklamacjami.
  • stawianie granic trudnym zachowaniom klienta.
  • radzenie sobie z krytyką.

7. Walka z rutyną w handlowaniu.

  • rozpoznawanie zachowań rutynowych, stereotypowych, źle odbieranych przez klientów.
  • niestandardowe sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami.
  • rozpoznawanie swojego potencjału i korzystanie z niego w relacjach handlowych.
  • unikanie znużenia, schematyczności i spadku motywacji w dłuższej perspektywie czasowej.

 


Szkolenia prowadzi:

Piotr Stefaniak
Ekspert BERNDSON

Jest Ekspertem w dziedzinie Sprzedaży.

Specjalizuje się w obszarach sprzedaży oraz zaawansowanych negocjacji. Jest praktykiem o wieloletnim doświadczeniu we wprowadzaniu nowatorskich rozwiązań sprzedażowych. Wspiera liderów polskiego i międzynarodowego biznesu.

Więcej informacji o Trenerze »

W ramach szkolenia zapewniemy:
- obiady,
- przerwy kawowe,
- materiały szkoleniowe,
- skrypt,
- dyplom ukończenia projektu,
- pomoc i konsultacje po szkoleniu.
Prowadzimy do

sukcesów zawodowych

[nasza misja]
NAJCHĘTNIEJ WYBIERANE SZKOLENIA BIZNESOWE
Złoty Laur 2011
Czwarty rok z rzędu uznane przez Klientów
za najlepsze szkolenia na rynku.
Twój Rozwój logo-listek-BERNDSON-szkolenia Twoja Wartość

Kontakt

Zapraszamy Państwa do kontaktu z nami. Odpowiemy na wszystkie Państwa pytania
i przeprowadzimy przez proces rekrutacji. Prosimy o kontakt w dogodnym dla Państwa czasie z:

Anna Paluta
Pracownik biura
apaluta@berndson.com
+48 601 909 215
tel. +48 61 8433066